خیریه سنجش خانه امید علویجه استان اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت خانه امید علویجه منطقه مهردشت اصفهان لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبت نام گروهی مدارس خدمات رایگان
سنجش مهردشت
.



خیریه سنجش خانه امید علویجه استان اصفهان
نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1400
بازدید : 1123
نویسنده : رسول خسروی

نیاد خیریه دست های مهربان

بنیاد خیریه دست های مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت 21674 در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آغاز نموده است. دستهای مهربان، سازمانی غیردولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه والای انسان دوستی و کمک به همنوع در سطح کشور فعالیت می کند.

بنیاد خیریه دستهای مهربان تاکنون سرپرستی بیش از 800 خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده داشته که به یاری خدا در نتیجه کوششها و توانمندسازی های انجام شده، تاکنون حدود 200 خانواده از این عزیزان از وضعیت مددجویی خارج شده اند.

 

بنیاد خیریه سپهر

بنیاد خیریه سپهر به عنوان یک مؤسسه غیر انتفاعی ، غیر سیاسی و غیر تجاری بعد از زلزله تأسف بار بم در پنجم دیماه 1382 به منظور خدمت رسانی به بخشی از آسیب دیدگان زلزله بم با مجوز سازمان بهزیستی کشور تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران تحت شماره 16683 در خرداد ماه 1383به ثبت رسید . اهداف و فعالیتهای این بیناد خیریه شامل : نگهداری و سرپرستی فرزندان سپهر،حرفه آموزی ، اشتغال و توانبخشی مصدومین ضایعه نخاعی و معلولین جسمی،حرفه آموزی و اشتغال زنان سرپرست خانوار و دختران خود سرپرست،نگهداری و مراقبت سالمندان تنها، آموزش ، توانبخشی و حرفه آموزی کودکان و نوجوانان معلول ذهنی، آموزش و توانبخشی خانواده و کودکان ناشنوا و کم شنوا و مدیریت کلینیک مددکاری بنیاد خیریه سپهر است.

 

بنیاد کودک

بنیاد کودک که در ایران به نام موسسه خیریه رفاه کودک رسماً به ثبت رسیده بیش از 17 سال است که حمایت مالی و معنوی از دانش آموزان مستعد و نیازمند ایرانی ، مبارزه اصولی با فقر و ناتوانی را با گسترش دانایی و دانش اندوزی آغاز نموده است.بنیاد کودک ایران عمیقاً اعتقاد دارد که ریشه کنی فقر در کشور تنها با برقراری امکانات تحصیل و کسب دانش ممکن است و در راه نیل به این هدف مقدس، دست تمامی ایرانیان میهن دوست را می فشارد. بنیاد کودک هم اینک با 14 شعبه فعال در ایران و بهره مندی از کمک مؤسسات خیریه همگام واقع در اقصی نقاط جهان، همچون امریکا، سوئیس، امارات متحده عربی، کانادا و آلمان بیش از 5517 دانش آموز مستعد و خانواده های نیازمند آنان را در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه تحت پوشش کمک های مستمر خویش قرار داده و از شمار قابل توجهی از دانش آموزان نابینا ، ناشنوا و بیماران سرطانی و کلیوی نیز با ارائه کمک های مختلف نیز حمایت کرده است.

 

بنیاد خیریه طباطبایی (برای کودکان)

بنیاد خیریه طباطبایی به عنوان یک سازمان غیردولتی، غیرانتفاعی وغیرسیاسی با هدف تامین کمک در زمینه بهداشت درمان و آموزش کودکان خصوصأ کودکان خانواده های نیازمند تاسیس گردیده و خدمات خود را در زمینه های زیر متمرکز نموده است:تامین کمک مالی برای احداث بیمارستان و درمانگاه برای کودکان نیازمند،تأمین هزینه درمان بیماری های صعب العلاج برای کودکان نیازمند،تامین امکان استفاده از روشهای جدید درمان برای بیمارستانهای کودکان،تامین تجهیزات و داروهای مدرن برای بیمارستانهای کودکان،تامین کمک مالی برای ساختن مدارس و کتابخانه های جدید برای کودکان،ارایه کمک در زمینه تأمین کتاب و لوازم التحریر برای کودکان خانواده های نیازمند،همکاری و تبادل تجارب با سازمان های دولتی و غیر دولتی و سازمان ملل متحد در حوزه اهداف بنیاد،جذب مساعدت و همیاری نیکوکاران در گوشه و کنار کشور و خارج از کشور در راستای کمک به کودکان.

 

بنیاد خیریه کودکان اوتیسم

بنیاد خیریه کودکان اُتیسم انجمنی است که از سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و برای افراد مبتلا به طیف اُتیسم و خانواده های آنان فعالیت می کند. این انجمن متشکل از افراد خیر، والدین، متخصصان و افراد داوطلب است که به دنبال تحقق اهداف از پیش تعیین شده در راستای بهبود سطح خدمات، حمایت‌ها و کیفیت‌های زندگی افراد دارای اختلالات طیف اُتیسم و خانواده‌هایشان فعالیت می کنند. بنیاد خیریه کودکان اُتیسم از ابتدای شکل گیری خود تمام همت و تلاش خود را صرف کرده تا به خانواده‌‌های دارای کودکان طیف اُتیسم خدمات مورد نیاز را ارائه کند. این خدمات عبارتند از:گفتار درمانی، خانواده ‌درمانی،کاردرمانی.

 

آسایشگاه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک مأمنی مطمئن برای نیازمندان واقعی است، غیر انتفاعی و غیر دولتی. هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در آن سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود ندارد. هزینه های آن توسط خیرین و نیکوکاران تأمین می شود و تمام آن برای اهداف موسسه به کار گرفته می شود. تأمین هزینه آسایشگاه مشارکت ، احداث ساختمان های مورد نیاز، مشارکت در تأمین هزینه برای تکمیل ساختمان های در دست احداث ،. کمک های نقدی و غیرنقدی، تأمین هزینه یک یا چند وعده غذای مددجویان به مناسبت های مختلف، اختصاص هزینه مراسم شب هفت، چهلم و یا سالگرد عزیزان درگذشته خود به این مرکز، اختصاص نذورات نقدی و یا غیر نقدی ، از قبیل گوسفند نذری، عقیقه و قربانی، در اختیار گذاشتن املاک و دارائی (با شرط استفاده مشخص در زمان حیات)، اهدای اجناس نو و دست دوم به جذب کمک های مردمی می پردازد.

 

موسسه خیریه بهنام دهش پور

مؤسسه خیریه کمک به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان که با نام «موسسه خیریه بهنام دهش ‏پور» معروف می‌باشد، درحقیقت نام جوان هموطن قهرمانی را بر پیشانی دارد که در آغاز هفدهمین بهار زندگیش مبتلا به بیماری سرطان شد و سه سال پنجه در پنجه این بیماری افکند و متأسفانه علیرغم معالجات مختلف در داخل و خارج از کشور در ٢١ سالگی عمر کوتاهش به پایان رسید.

 

موسسه محک

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری " محک " از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا و به یکی از قطب های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.محک تا کنون بیش از 18000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.

 

موسسه خیریه زنجیره امید

مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید در تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۸۶ با شماره ثبت ۲۲۸۷۶ تأسیس شد . هدف اصلی این مجموعه فراهم نمودن خدمات پزشکی و درمانی به کودکان زیر ۱۸ سال بی بضاعتی است که از بیماریهای قلبی و ارتوپدی و ناهنجاریهای ترمیمی و پلاستیک رنج می برند . این مؤسسه همکای های علمی نزدیکی با مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید فرانسه(La Chaine de l'Espoir) دارد که در سال ۱۹۹۸ توسط پروفسور آلن دلوش تأسیس گردیده است و در ۱۶ کشور دنیا دارای شعبه می باشد

 

موسسه آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی - حرکتی جهت اتکاء بیشتر به خویشتن و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی (NGO) تاسیس شد .

 

انجمن مددکاری امام زمان(عج)

انجمن مددکاری امام زمان عجّل ا... تعالی فرجه الشریف در سال 1349 (حدود 40 سال پیش)، با همت جمعی از انسانهای خیراندیش و با احساس و در پاسخ به ندای ملکوتی ا... ا... فی الایتام (خدا را ، خدا را در امر یتیمان درنظر آورید) پدر یتیمان، حضرت علی علیه السلام در شهر تاریخی اصفهان شکل گرفت و راه و روش آن امام بزرگوار را درحمایت از خانواده های یتیم نیازمند ، سر مشق و برنامه خویش قرار داد. انجمن در راستای رسالت خطیر خویش، ضمن توجه و تأکید بر ابعاد تربیتی و مراقبتهای اخلاقی ، خانواده های تحت پوشش را در تأمین نیازهای ضروری از جمله خوراک و پوشاک ، مسکن ، درمان و نیز اشتغال ،  ازدواج و تحصیل فرزندان از دبستان تا دانشگاه یاری می دهد که بخشی ازاین خدمات  در سال 1386 به جهیزیۀ 723 نوعروس و تحصیل650.دانشجو و 2675  دانش آموز یتیم اختصاص داشته است.

 

موسسه خیریه مهرآفرین

مهم ترین فعالیت های موسسه خیریه مهرآفرین عبارت اند از: توانمندسازی و پشتیبانی از زنان نیازمند و آسیب پذیر (بی سرپرست و بد سرپرست) و کودکان بازمانده از تحصیل به ویژه کودکان کار و خیابان، تلاش برای برپایی مراکز آموزشی ( در سطوح مختلف ) برای گروه هدف موسسه ( کودکان کار و خیابان ، دانش آموزان نیازمند بازمانده از تحصیل)، آموزش زنان، نوجوانان،‌خصوصاَ کودکان برای ارتقای سطح فرهنگ و مقاوم ساختن آنها در برابر مشکلات، با تمرکز روی آموزش و سوادآموزی، حمایت تحصیلی از دبستان تا دانشگاه به امید قطع فقر در این نسل از خانواده، آموزش مادران در تربیت کودکانشان. برگزاری تورهای تفریحی/ آموزشی برای مادران، کودکان و نوجوانان نیازمند و کاهش انواع آسیب‌های وارده بر قشر ضعیف جامعه (زنان و کودکان) از طریق حمایت‌های .

 

جمعیت خیریه تولد

جمعیت خیریه تولد دوباه یک سازمان خود جوش مردمی متشکل از توابان اعتیاد و فعالان دانشگاهی است که موسسان آن با بهره گیری از الگوی راهبردی «بسیج» و 20 سال تجربه کاربردی راه اندازی جمعیت های درمانی بهبودی پایدار معتادان، فعالیتهای خود را از سال 73 در جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.راهبردهای اجرائی این جمعیت با توجه به توان تجربی میدانی و عملی این فعالان تدوین گردیده است. این جمعیت از سال 81 با هدف اختصاصی جهت ترک فیزیکی سم زدائی به روش پرهیز مدار و ایمان مدار به صورت رسمی آغاز به فعالیت نموده است و اکنون به فضل و قوه الهی جمعیت تولد دوباره به عنوان بزرگترین تشکل فعال در عرصه مهار اعتیاد، کاهش تقاضا، پیشگیری، کاهش آسیب و فرهنگ سازی و نیز چگونگی زندگی معنوی به دور از وابستگی ها در سراسر کشور فعالیت دارد. 50 کانون سم زدائی، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز خدمات مشاوره ای از جمله دستاوردهای این جمعیت است.

 

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) یک سازمان مردم نهاد، مستقل، غیر دولتی و غیر سیاسی دانشجویی - مردمی می باشد که در سال 1378 با هدف شناخت و کاهش با هدف کاهش معضلات اجتماعی و نیز امداد رسانی به نیازمندان به خصوص کودکان و زنان تاسیس شد. این جمعیت دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور و نیروی انتظامی به شماره ثبت 19061 در ایران و همچنین دارای مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد می باشد. موسس و تئوریسین اندیشه ها و طرح های این جمعیت آقای شارمین میمندی نژاد بوده اند.

 

مرکز معلولین بچه های آسمان

بچه های آسمان مجموعاً در حدود 200 معلول ذهنی و جسمی به علاوه تعداد 50 نفر کودک خیابانی را تحت پوشش و سرپرستی دارد. ساختمان فعلی توسط فردی خیر وقف این کودکان شده. مکان نگهداری قبلی این بچه ها که در واقع مرکز اصلی توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی بچه های آسمان است در منطقه اوشان فشم مستقر است.

 

ردیف

نام مرکز 

شماره تماس موسسه

کمک های غیر نقدی 

نشانی اینترنتی

1

دست های مهربان 

021-

66431102

کمکهای غیر نقدی شامل: وسایل آموزشی، کمک آموزشی و تحصیلی، اسباب بازی، لوازم مورد نیاز برای تکمیل جهیزیه مددجویان، پوشاک نو و مواد غذایی قابل نگهداری 

www.dmngo.ir

2

بنیاد خیریه سپهر

26204323 -26204322

تامین کالاهای مورد نیاز مراکز نگهداری فرزندان سپهر ، بخش سالمندان ، مراکز توانبخشی و حرفه آموزی کودکان ونوجوانان معلول ذهنی ، مرکز حرفه آموزی و توانبخشی خانواده وکودکان ناشنوا و کم شنوا و همچنین نیازهای پزشکی کلینیک مجتمع سپهر و مرکز جامع توانبخشی خود  پذیرای کمک های غیر نقدی است. 

www.sepehrcharity.com

3

بنیاد کودک

 

کفالت یا سرپرستی انفرادی، شامل مواد غذایی، البسته نو، لوازم خانگی نو، کمک به مددجویان بیمار، تأمین و تخصیص تنخواه جهت تهیه دارو های مورد نیاز رایگان خانواده های محروم و دارای کودکان بیمار.تأمین و راه اندازی مرکز اقامتی جهت بیماران سرطانی 

تحت پوشش گرفتن تعداد قابل توجهی از کودکان بیمار؛ تأمین هزینه پیوند اعضاء 

childf.com

4

بنیاد خیریه طباطبایی(برای کودکان)

88322576

لباس،کفش، کیف مدرسه، لوازم التحریر، کمک ویژه افراد متخصص در زمینه کمک به کودکان از جمله پزشکان اطفال، نویسندگان داستان و اشعار کودکان، پرستاران، مربیان کودک

www.tcffc.org

5

بنیاد خیریه کودکان اوتیسم

۸۸۹۰۹۳۱۳

-

www.autismcharity.ir

6

آسایشگاه خیریه کهریزک

9-56525804

تأمین هزینه آسایشگاه مشارکت ، احداث ساختمان های مورد نیاز، مشارکت در تأمین هزینه برای تکمیل ساختمان های در دست احداث ،. کمک های نقدی  و غیرنقدی، تأمین هزینه یک یا چند وعده غذای مددجویان به مناسبت های مختلف، اختصاص  هزینه مراسم شب هفت، چهلم و یا سالگرد عزیزان درگذشته خود به این مرکز، اختصاص نذورات نقدی و یا غیر نقدی ،  از قبیل گوسفند نذری، عقیقه و قربانی، در اختیار گذاشتن املاک و دارائی (با شرط استفاده مشخص در زمان حیات)، اهدای اجناس نو و دست دوم به جذب کمک های مردمی می پردازد

kahrizak.com

7

موسسه خیریه بهنام دهش پور

22718083

مواد غذایی، پوشاک، مواد بهداشتی و شوینده، نوشت افزار 

www.behnamcharity.org.ir

8

موسسه محک

23540

کالاهای اهدایی به دو گروه کالاهای مصرفی و تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی دسته‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید با تماس با یکی از دفاتر محک از لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز موسسه و بیمارستان محک مطلع شوید.

www.mahak-charity.org

9

موسسه خیریه زنجیره امید

۸۸۲۰۹۲۵۹      

با توجه به اهداف مؤسسه در درمان کودکان محروم در ۳ رشته قلبی ، ارتوپدی و ترمیمی کمکهای حامیان در بخش های تأمین هزینه های درمانی کودکان ، تأمین هزینه های خرید تجهیزات پزشکی و یا پشتیبانی و ساخت مراکز درمانی تخصصی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد .

zanjirehomid.com

10

موسسه آموزشی نیکوکاری رعد

۸۸۰۸۲۲۶۶

کمکهای غیر نقدی شامل انوع اقلام و اجناس

raad-charity.org

11

انجمن مددکاری امام زمان(عج)

4461881

اهدای گوشت گرم، اهدای برنج و روغن، اهدای لباس و کفش، اشتراک ماهانه

imam-zaman.com

12

موسسه خیریه مهرآفرین

 

88206708

-

www.mehrafarinorg.com

13

جمعیت خیریه تولد دوباره

44252000

-

www.rebirth.ir

14

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)

55603936

-

www.sosapoverty.org

15

آسایشگاه معلولین ذهنی و جسمی بچه‌های آسمان

۲۲۲۴۷۷۹۹

-

www.asemancharity.com



:: برچسب‌ها: خیریه , سنجش , خانه امید , علویجه , استان اصفهان , ارتباط برای کمک به نیازمندان , فقرا , یتیم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


فروشگاه خرید ساعت مچی خرید هاست لینوکس traffiset.ir